contre 256mo RD-RAM [VDS] 3DFX Voodoo2 Creative 12mo ou [ECH] - Hardware - Achats & Ventes
Marsh Posté le 14-01-2003 à 16:32:46
mister fred a écrit : pour info ca vaut dans les 20 euros ici, et encore |
c une piece rare et tres recherchée, ..
Marsh Posté le 14-01-2003 à 16:35:05
ReplyMarsh Posté le 14-01-2003 à 19:47:24
SlowBoy a écrit : |
Euuh ouais....
J'en ai une dans mon armoire, j'en ai vendu une à 17 euros et j'en ai filé deux autres à mon beauf....
C'est pas du tout rare, a moins que t'ai la boite en super etat, la t'intéresera des collectionneurs.
Enfin bonne vente quand meme et si t'arrive à la vente 50 je serais content parce que je vendrais les miennes dans la foulée et celle de mon beauf
Marsh Posté le 15-01-2003 à 16:25:48
mister fred a écrit : |
ya pas la boite de collectionneur, ya la carte, driver et cable.
pour payer ca, suffit d'avoir de l'argent, pour avoir de l'argent suffit de travailler, etc.. ya surement des riches ici non ?
Marsh Posté le 15-01-2003 à 16:28:01
oh surement mais s'ils le sont c'est qu'ils balancent pas leur blé
Marsh Posté le 15-01-2003 à 16:32:32
Tu le vois le lien de ma signature ? C'est 40 apges d'achats et de ventes de 3DFx. Les prix du forum on connait en gros
Pour te donner une idée, j'ai payé mes deux Voodoo II Diamond 12mo en SLI... 35?. Et avec frais de port !
Sans la boîte, en plus une des cartes 3DFx les plus courante, juste derrière la V2 8mo.
Marsh Posté le 15-01-2003 à 23:20:29
Hr a écrit : Tu le vois le lien de ma signature ? C'est 40 apges d'achats et de ventes de 3DFx. Les prix du forum on connait en gros |
ca t interesse une voodoo 6000 ?
Marsh Posté le 14-01-2003 à 11:20:40
Occaz, sur Paris ..
Le prix au dessus de 50? ou contre de la rambus (RD-RAM)
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Exactement la meme que sur la photo:
3D Blaster Voodoo 2
Hardware Specifications
Total of 8MB or 12MB high-performance single-cycle DRAM.
12MB model arranged in a 4MB frame buffer and two 4MB texture stores
8MB model arranged in a 4MB frame buffer and two 2MB texture stores
1 Pixelfx² and 2 Texelfx² processors
192-bit, multi-way interleaved memory interface providing more than 2.2G/second total bandwidth
Compatible with any graphics card, including AGP cards, using video pass-through
Single slot PCI card capable of 33MHz and 66MHz operation
Can be connected to a second card for 2x performance (SLI mode)
Performance
Effective 180 million two-texture, bilinear-filtered, MIP mapped texel/second fill rate
360 million two-texture, bilinear-filtered, MIP mapped texels per second in dual-board configuration
Triangle-based raster engine with Gouraud modulation
3D Rendering
16-bit integer and floating point Z-buffering with biasing
Full hardware setup of triangle parameters
Automatic hardware-based back-face culling
Support for multi-triangle strips and fans
Transparency and chroma-key support with dedicated color mask
Alpha blending on source and destination pixels
Sub-pixel and sub-texel correction to 0.4x0.4 resolution
24-bit color scaling to native 16-bit RGB buffer using 4x4 or 2x2 ordered dither matrix
Per-pixel and per-vertex atmospheric fog and haze effects simultaneous with alpha blending
Polygon edge anti-aliasing
3D Texture Mapping
First PC-based 3D game accelerator with single-pass trilinear filtering
True, divide-per-pixel perspective correction
True, per-pixel level-of-detail MIP mapping, with biasing and clamping
RGB modulation, addition and blending to combine textures and shaded pixels
Texture compositing for multi-texture special effects
Support for 14 texture map formats
8-bit paletted textures with full-speed bilinear filtering
Texture compression through narrow-channel YAB format
3D Modes Supported
Resolution Colors Maximum Refresh Rate
640x480 65K 120Hz
800x600 65K 120Hz
1024x768 65K 85Hz
The 640x480 and 800x600 modes use a 16-bit Z-Buffer. When using one 3D Blaster Voodoo2, the 1024x768 mode does not use a Z-buffer. Using two 3D Blaster Voodoo2 cards in SLI mode adds a Z-buffer to the 1024x768 resolution.
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Message édité par slowboy le 14-01-2003 à 13:30:38